Rozdzielczość WUXGA*2 pozwala na projekcje w jakości Full HD
Funkcja Daylight View Basic zapewnia wyraźne obrazy o żywych barwach w jasno oświetlonych otoczeniach
Tryb symulacji DICOM*3 ułatwia przygotowanie prezentacji medycznych
Funkcja dopasowywania kolorów koryguje różnice kolorystyczne w grupowych instalacjach projektorów
Niski koszt posiadania oraz łatwa konserwacja
Długi czas eksploatacji lampy: do 8000 godzin (w trybie ekologicznym) lub 6000 godzin (w trybie standardowym)*4
Wymiana filtru ekologicznego wielokrotnego użytku po 16 000 godzin*4
Odporna na pył obudowa z jednokierunkowym przepływem powietrza
Łatwy dostęp do lampy i filtru w przypadku montażu pod sufitem
Bardzo cicha praca (29 dB)*5 w trybie ekologicznym
Elastyczny system
Łączność DIGITAL LINK umożliwia transmisję nieskompresowanych sygnałów wideo Full HD, sygnałów audio oraz poleceń sterujących za pośrednictwem pojedynczego kabla STP klasy CAT5e lub wyższej na dystansie do 150 m*6
Możliwość dostosowania obrazu za pomocą powiększenia 1,8× oraz ręcznej regulacji obiektywu w szerokim zakresie
Funkcje Corner Keystone i Curved Screen Correction
Projekcje bezprzewodowe za pośrednictwem opcjonalnego modułu (ET-WML100)
Migawka mechaniczna
Łączność za pośrednictwem sieci LAN umożliwia łatwe zdalne sterowanie
Obsługa bezpłatnego oprogramowania Multi Projector Monitoring & Control
*1 Jasność według modelu: PT-FX500 (5000 lm) i PT-FZ570/FW530 (4500 lm). *2 Tylko w przypadku modelu PT-FZ570. Rozdzielczości dostępne w poszczególnych modelach są podane na powyższym wykresie. *3 Ten produkt nie jest przyrządem medycznym. Nie należy go stosować do diagnozowania. *4 Czas eksploatacji lampy i trwałość filtru zależą od środowiska, w którym są one używane. *5 Podczas pracy lampy w trybie Normal natężenie dźwięku wynosi 35 dB. *6 Transmisja sygnału 1080/60p (przy częstotliwości zegara obrazu 148,5 MHz) na odległość do 150 m jest możliwa tylko z przełącznikiem DIGITAL LINK ET-YFB200G. W przeciwnym razie odległość transmisji wynosi maksymalnie 100 m.
Model
PT-FZ570
Typ projektora
Instalacyjny
Technologia
3LCD
Rozdzielczość
1920 x 1200 WUXGA
Kontrast
10 000:1
Jasność
4500 ANSI lm
Poziom szumu
33dB (normal) / 29dB (LOW)
Zużycie energii
413 W (tryb normalny) /12W (tryb StandBy w trybie normal) / 0.5W (tryb standBy w trybie ECO)
Posiadamy własną salę prezentacyjną, w której możemy zaprezentować sprzedawany sprzęt.
Zapraszamy na prezentacje możliwości projektorów kinowych na dużym ekranie projekcyjnym.
Zapraszamy poniedziałek-piątek w godzinach 9:00-17:00.
☎71 784 97 66
Umów się na prezentację
Zwycięska 20A lok. 207, II piętro, 53-033 Wrocław
Ustawienia cookies
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.